شهرماشين
بررسي انواع خودروهاي داخلي

اين روزها انتخاب فرش آشپزخانه و قاليچه آشپزخانه به يكي از دغدغه هاي اصلي مردم به ويژه خانم هاي خانه دار و عروس و دامادهاي جوان كه به دنبال خريد فرش براي جهيزيه عروس هستند، تبديل شده است. انتخاب فرش مناسب برا آشپزخانه يكي از عوامل اصلي آسايش و زيبايي دكوراسيون و محيط زندگي و كار شماست.

اين موضوع براي خانم هاي خانه دار از آن جهت بيشتر اهميت دارد كه وقت زيادي را در شبانه روز در محيط آشپزخانه سپري ميكنند و زيبايي و راحتي در اين محيط مي تواند تا حد قابل توجهي خستگي روحي و جسمي آنها را كاهش دهد. به همين دليل در اينجا قصد داريم در كنار نمايش انواع مدل هاي فرش فانتزي آشپزخانه نيلادكور ، اندكي در مورد اين نوع فرش و ويژگي آنها براي شما صحبت كنيم تا شما به راحتي بتوانيد هنگام خريد فرش كاشان، فرش هاي مناسب را با كم ترين و ارزان ترين قيمت تهيه نماييد.

فرش فانتزي آشپزخانه

 

بررسي فرش فانتزي آشپزخانه براي خريد

 

الف) از نظر طرح و نقشه : به فرشي گفته مي شود كه در طرح و نقشه آن از عناصر مانند ميوه ها، سبزيجات، ادويه جات و برخي از طرح هاي فانتزي و سه بعدي كه با دكور آشپزخانه ست مي شوند، استفاده شده باشد. بنابر اين وقتي فقط طرح و نقشه را به عنوان معيار انتخاب فرش آشپزخانه قرار مي دهيم، اين نوع فرش مي تواند با انواع شانه و تراكم بافته شود. تنها به شرطي كه طرح و نقشه آن متناسب با محيط آشپزخانه باشد.

ب) از نظر جنس و نوع بافت : به دليل اينكه كفپوش هاي آشپزخانه در معرض خطراتي همچون كثيفي و سوختگي هستند برخي از مردم براي صرفه جويي اقتصادي، اقدام به خريد فرشهاي با شانه و تراكم پايين و با جنس ها ارزان مي كنند. انتخاب اينگونه فرش هاي از اين جهت خوب است كه در صورت بروز هر نوع مشكل و نياز به تعويض، هزينه كمتري را براي خانواده ها به همراه دارد. البته اين گونه فرش ها مسلما از نظر طرح و نقشه و رنگ بندي بايد متناسب با آشپزخانه و دكوراسيون آن باشد.

تا چند سال پيش هرگاه صحبت از فرش آشپزخانه مي شد مقصود و منظور همه همين مورد بود. اما در سالهاي اخير با روي كار آمدن دستگاه هاي پيشرفته كامپيوتري و استفاده از تكنولوژي روز دنيا، استقبال مردم به انتخاب طرح و نقشه متناسب با هر محيط بيشتر شده است. بنابر اين انتخاب يك طرح مناسب براي آشپزخانه مي تواند هم از نظر زيبايي و هم از نظر صرفه جويي در هزينه ها به شما كمك كند.

جديدترين مدل فرش آشپزخانه 1400

سايز و اندازه فرشر فانتزي آشپزخانه

 

مسلما انتخاب سايز و اندازه فرش مناسب با محيط آشپزخانه به اندازه طول و عرض آشپزخانه شما بستگي دارد. اينكه آشپزخانه شما كوچك است يا بزرگ و يا اينكه كابينت هاي آن به چه شكل قرار گرفته است، و اينكه آشپزخانه شما به صورت طولي است و يا عرضي، از ديگر مواردي است كه هنگام تصميم گيري براي انتخاب سايز و اندازه فرش خود، بايد مد نظر داشته باشيد.

انتخاب قاليچه فانتزي براي آشپزخانه يكي ديگر از پيشنهادهايي است كه ما براي شما داريم.

قاليچه هاي فانتزي از آن جهت كه معمولا طرح هاي ساده و به اصطلاح چرك تاب دارند براي آشپزخانه يك گزينه مناسب به حساب مي آيند.


اما آنچه بديهي است اين است كه اين روزها به دليل تغيير سبك زندگي و رواج زندگي آپارتمان نشيني، فضاي آشپزخانه ها نسبت به خانه هاي قديمي تر و ويلايي كوچكتر شده است.

به همين دليل استفاده از قاليچه براي آشپزخانه بيشتر رواج يافته است. البته قاليچه ها سايزهاي متفاوتي دارند اما آنچه به عنوان سايز استاندارد قاليچه شناخته مي شود و از آن به عنوان فرش 4 متري نيز ياد مي شود، طرفداران بيشتري دارد (هرچند اين يك قانون نيست و شما براي انتخاب اندازه فرش بايد حتما محيط آشپزخانه خود را در نظر بگيريد).

اما به صورت كلي سايز هاي مختلفي از اين فرش بافته مي شود. فرش آشپزخانه 9 متري و 6 متري نيز در كنار قاليچه استفاده زيادي در آشپزخانه دارند. فرش 12 متري نيز گاهي با طرح هاي مخصوص آشپزخانه بافته مي شوند.

فرش فانتزي آشپزخانه از كجا بخريم ؟

اگر به دنبال خريد فرش و قاليچه براي آشپزخانه خود هستيد من به شما فروشگاه آنلاين نيلا دكور را پيشنهاد مي كنم در اين فروشگاه انواع فرش آپزخانه در طرح و مدل هاي مختلف و متناسب با هر سليقه اي براي عرضه و فروش قرار داده شده  در زير مي توانيد نمونه هايي از فرش هاي نيلادكور را تماشا كنيد

 

 

  

 

 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۲۵:۱۵ ] [ رحيو نوروزي ] [ نظرات (0) ]

تابلو سازي يكي از مواردي است كه در ميزان فروش بسيار تاثير گذار خواهد بود و بي شك شما نيز زماني كه در خيابان قدم مي زنيد شاهد وجود تابلو خاصي خواهيد بود. طراحي تابلو تاثير بسزايي بر ميزان مشتري خواهد داشت و هرچه تابلو زيباتر باشد بي شك ميزان بازديد كننده و در نتيجه فروش محصولات بيشتر خواهد بود 

وجود تابلو سر در فروشگاه يا مغازه نشانه نوع كسب و كار و خدماتي كه ارائه مي دهيد مي باشد و اگر خلاق باشيد مي توانيد از اين تابلو به عنوان نماد برند و كسب و كار خود استفاده كنيد 

وجود لوگو مرتبط با كسب و كار و همچنين يك پيام تبليغاتي كوتاه مي تواند تحولي در كسب و كار شما بوجود آورد بطوريكه كه با ديدن آن لوگو متوجه برند و خدمات شما شوند

 

تابلو سازي تبليغاتي در ايران

آيا ميدانيد تابلو چلنيوم چه نوع تابلويي است؟ ممكن است براي شما نيز پيش بيايد كه با گشت و گذار در خيابان ها شاهد وجود تابلو هاي تبليغاتي در كنار پياده رو باشيد. توجه داشته باشيد كه اين تابلو سازي ها مي تواند سبب جذب مشتري شود و بي شك مناسب بودن تابلو مغازه بيشترين تاثير را نيز خواهد گذاشت.

ديدن يك تابلو سازي شيك سبب خواهد شد كه فرد رغبت بيشتري نسبت به مشاهده فروشگاه داشته باشد. مشاهده اجناس فروشگاه ممكن است به فروش ختم شود. با يك تابلو مغازه مي توانيد تمامي امكانات و خدمات خود را معرفي نموده و مي تواند بهترين مورد جهت معرفي شما بوده باشد كه با استفاده از اين تابلو مشتريان را به خريد دعوت خواهيد كرد.

تابلو چلنيوم مناسب سبب خواهد شد در صورتي كه مخاطبينتان نيازي به خريد نداشته باشند نيز حتما از مغازه شما ديدن نمايند. شايد ورود مخاطبتان به داخل مغازه سبب ديدن جنس مورد علاقه آنها شود كه اين مورد سبب خواهد شد ميزان فروش شما بالا رود.

در همين راستا مي توان گفت: داشتن يك تابلو مناسب بي شك سبب افزايش مشتري خواهد شد.

 

تابلو سازي بر برندينگ چه تاثيري دارد؟

بازاريابي و هنر برندينگ امروزه به يك علم تبديل شده و با استفاده از برندينگ مي توانيد خود را بيشتر در جوامع مطرح نماييد. شغل هاي مختلف با انواع خلاقيت ها و همچنين ابتكارات كامل تر در تلاش هستند تا از بقيه شركت ها در برند سازي فاصله بگيرند.

تابلو سازي به دليل رابطه مستقيمي كه بين مشتريان و مسئول فروشگاه برقرار مي كند مي تواند ميزان مشتريان را به حداكثر برساند.

بي شك در صورتي كه دو مغازه همكار را مشاهده نماييد با مشاهده تابلو بهتر، مغازه اي را انتخاب خواهيد نمود كه بهترين تابلو سازي را دارد. چرا كه بي شك تابلو مغازه نشان دهند سليقه فرد خواهد بود.

بايد بدانيد كه تابلو سازي مي تواند تفاوتي در برند سازي نيز ايجاد نمايد اما در ساخت تابلو چلنيوم بايد به موارد مختلفي توجه داشته باشيد. سليقه شما بسيار حائز اهميت خواهد بود و سليقه بايد متناسب با آداب و رسوم و سطح فرهنگ باشد.

در طراحي تابلو بايد به سنت و سال و همچنين شرايط آب و هوايي و مهمترين مورد يعني هزينه توجه داشته باشيد.

 

تكنولوژي در ساخت تابلو مغازه

 

تكنولوژي را مي توان مهمترين مورد قابل توجه دانست چرا كه مردم رفته رفته از سلايق گذشته فاصله گرفته و رفته رفته به مدرنيته پيش مي روند. تكنولوژي سبب شده كه فناوري به سمت خواسته هاي دسته جمعي پيش رود و تابلويي ارائه شود كه رضايت جمع را جلب نمايد.

يكي از جديد ترين مدل هاي تابلوسازي را مي توان تابلو حروف برجسته استيل دانست كه اين تابلو از ابتداي عرضه توانسته نظر بسياري را به خود جلب نمايد. از ديگر تابلو هاي جديد مي توان به چلنيوم اشاره كرد اين تابلو در انواع مختلف عرضه شده كه از جمله انواع اين تابلو سازي مي توان به: طرح الماس ، كريستالي، سايدلايت و ... اشاره نمود. اين تابلو براي انواع سلايق مناسب خواهد بود و بي شك مي تواند رضايت شما را جلب نمايد.

 

مزاياي تابلو چلنيوم

 

با پيشرفت تابلو سازي و عرضه تابلو چلنيوم به بازار مدل هاي مختلفي عرضه شده و مي توانيد از اين ميان بهترين مورد را انتخاب نماييد. يكي از مهمترين موارد تاثير گذار را مي توان ميزان هزينه در نظر گرفته شده دانست. يك تابلو معرفي كننده نوع تبليغات شما خواهد بود. از حمله مزيت هاي تابلو چلنيوم مي توان به موارد زير اشاره نمود:

- اين تابلو طول عمر بالاتري داشته واز نظراقتصادي نيز مناسب خواهد بود

- دراين تابلو سازي ميتوانيدازانواع اقسام نورپردازي استفاده نموده ونظر مخاطبين را جلب نماييد.

- اين تابلو زنگ نخواهد زد و به همين دليل مي توانيد به راحتي آن را در بيرون قرار دهيد.

- مهمترين مزيت تابلو چلنيوم را ميتوان زيبايي آن دانست چرا كه بااستفاده ازاين تابلوسازي ميتوانيد مغازه خودرا پر زرقوبرق تر جلوه دهيد.

 

در نهايت

بايد بدانيد كه با استفاده از خلاقيت مي توانيد بيشتر جلب نظر كرده و متفاوت به نظر برسيد.

توجه داشته باشيد كه با استفاده از طراحي تابلو مغازه مناسب مي توانيد ميزان فروش را به حداكثر برسانيد.

بي شك بسياري بر اين اعتقادند كه كيفيت حرف اول را در فروش محصول مي زند اما بايد بدانيد كه تبليغات موثر ترين راه خواهد بود.

مشتريان نمي توانند شما را بشناسند در صورتي كه تبليغات نداشته باشيد. اولين قدم جهت فروش را مي توان آگاه ساختن مشتريان دانست كه در همين راستا مي توانيد سلايق خود را بر روي يك تابلو به خوبي نشان دهيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۴ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۵۶:۱۵ ] [ رحيو نوروزي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 8
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی