شهرماشين
بررسي انواع خودروهاي داخلي

اين روزها انتخاب فرش آشپزخانه و قاليچه آشپزخانه به يكي از دغدغه هاي اصلي مردم به ويژه خانم هاي خانه دار و عروس و دامادهاي جوان كه به دنبال خريد فرش براي جهيزيه عروس هستند، تبديل شده است. انتخاب فرش مناسب برا آشپزخانه يكي از عوامل اصلي آسايش و زيبايي دكوراسيون و محيط زندگي و كار شماست.

اين موضوع براي خانم هاي خانه دار از آن جهت بيشتر اهميت دارد كه وقت زيادي را در شبانه روز در محيط آشپزخانه سپري ميكنند و زيبايي و راحتي در اين محيط مي تواند تا حد قابل توجهي خستگي روحي و جسمي آنها را كاهش دهد. به همين دليل در اينجا قصد داريم در كنار نمايش انواع مدل هاي فرش فانتزي آشپزخانه نيلادكور ، اندكي در مورد اين نوع فرش و ويژگي آنها براي شما صحبت كنيم تا شما به راحتي بتوانيد هنگام خريد فرش كاشان، فرش هاي مناسب را با كم ترين و ارزان ترين قيمت تهيه نماييد.

فرش فانتزي آشپزخانه

 

بررسي فرش فانتزي آشپزخانه براي خريد

 

الف) از نظر طرح و نقشه : به فرشي گفته مي شود كه در طرح و نقشه آن از عناصر مانند ميوه ها، سبزيجات، ادويه جات و برخي از طرح هاي فانتزي و سه بعدي كه با دكور آشپزخانه ست مي شوند، استفاده شده باشد. بنابر اين وقتي فقط طرح و نقشه را به عنوان معيار انتخاب فرش آشپزخانه قرار مي دهيم، اين نوع فرش مي تواند با انواع شانه و تراكم بافته شود. تنها به شرطي كه طرح و نقشه آن متناسب با محيط آشپزخانه باشد.

ب) از نظر جنس و نوع بافت : به دليل اينكه كفپوش هاي آشپزخانه در معرض خطراتي همچون كثيفي و سوختگي هستند برخي از مردم براي صرفه جويي اقتصادي، اقدام به خريد فرشهاي با شانه و تراكم پايين و با جنس ها ارزان مي كنند. انتخاب اينگونه فرش هاي از اين جهت خوب است كه در صورت بروز هر نوع مشكل و نياز به تعويض، هزينه كمتري را براي خانواده ها به همراه دارد. البته اين گونه فرش ها مسلما از نظر طرح و نقشه و رنگ بندي بايد متناسب با آشپزخانه و دكوراسيون آن باشد.

تا چند سال پيش هرگاه صحبت از فرش آشپزخانه مي شد مقصود و منظور همه همين مورد بود. اما در سالهاي اخير با روي كار آمدن دستگاه هاي پيشرفته كامپيوتري و استفاده از تكنولوژي روز دنيا، استقبال مردم به انتخاب طرح و نقشه متناسب با هر محيط بيشتر شده است. بنابر اين انتخاب يك طرح مناسب براي آشپزخانه مي تواند هم از نظر زيبايي و هم از نظر صرفه جويي در هزينه ها به شما كمك كند.

جديدترين مدل فرش آشپزخانه 1400

سايز و اندازه فرشر فانتزي آشپزخانه

 

مسلما انتخاب سايز و اندازه فرش مناسب با محيط آشپزخانه به اندازه طول و عرض آشپزخانه شما بستگي دارد. اينكه آشپزخانه شما كوچك است يا بزرگ و يا اينكه كابينت هاي آن به چه شكل قرار گرفته است، و اينكه آشپزخانه شما به صورت طولي است و يا عرضي، از ديگر مواردي است كه هنگام تصميم گيري براي انتخاب سايز و اندازه فرش خود، بايد مد نظر داشته باشيد.

انتخاب قاليچه فانتزي براي آشپزخانه يكي ديگر از پيشنهادهايي است كه ما براي شما داريم.

قاليچه هاي فانتزي از آن جهت كه معمولا طرح هاي ساده و به اصطلاح چرك تاب دارند براي آشپزخانه يك گزينه مناسب به حساب مي آيند.


اما آنچه بديهي است اين است كه اين روزها به دليل تغيير سبك زندگي و رواج زندگي آپارتمان نشيني، فضاي آشپزخانه ها نسبت به خانه هاي قديمي تر و ويلايي كوچكتر شده است.

به همين دليل استفاده از قاليچه براي آشپزخانه بيشتر رواج يافته است. البته قاليچه ها سايزهاي متفاوتي دارند اما آنچه به عنوان سايز استاندارد قاليچه شناخته مي شود و از آن به عنوان فرش 4 متري نيز ياد مي شود، طرفداران بيشتري دارد (هرچند اين يك قانون نيست و شما براي انتخاب اندازه فرش بايد حتما محيط آشپزخانه خود را در نظر بگيريد).

اما به صورت كلي سايز هاي مختلفي از اين فرش بافته مي شود. فرش آشپزخانه 9 متري و 6 متري نيز در كنار قاليچه استفاده زيادي در آشپزخانه دارند. فرش 12 متري نيز گاهي با طرح هاي مخصوص آشپزخانه بافته مي شوند.

فرش فانتزي آشپزخانه از كجا بخريم ؟

اگر به دنبال خريد فرش و قاليچه براي آشپزخانه خود هستيد من به شما فروشگاه آنلاين نيلا دكور را پيشنهاد مي كنم در اين فروشگاه انواع فرش آپزخانه در طرح و مدل هاي مختلف و متناسب با هر سليقه اي براي عرضه و فروش قرار داده شده  در زير مي توانيد نمونه هايي از فرش هاي نيلادكور را تماشا كنيد

 

 

  

 

 
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۲۵:۱۵ ] [ رحيو نوروزي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی